Pozycjonowanie top 3, to zasadniczo cel i klucz skutecznego pozycjonowania stron w Internecie. Specjaliści SEO z całego świata próbują trafić w ten złoty środek, wyświetlający się zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych, który użytkownicy sprawdzą jako pierwszy. Google SEO może nie jest jedyną kwestią pozycjonowania strony internetowej, ale jest zdecydowanie najpopularniejsze i najważniejsze. Nieważne, czy nasze koncentrujemy się na pozycjonowanie stron internetowych w Warszawie (SEO Warszawa), pozycjonowanie za granicą czy ogólnym pozycjonowaniu stron ceną szczególnego targetu, powinniśmy zaznajomić się z dobrymi taktykami, pojęciami i ew. rozważyć konsultację bądź zatrudnienie specjalisty SEO. Zwłaszcza, że wyceny pozycjonowania są coraz bardziej konkurencyjne. Ostatecznie skuteczne pozycjonowanie strony powinno nam wynagrodzić zarówno inwestycje czasu jak i pieniędzy.

Myśleć lokalnie

Podstawą wszystkiego jest jakiś początek i nie ma inaczej z pozycjonowanie stron w Google. Tutaj początkiem skutecznego pozycjonowania jest wybicie się na tle sąsiadów. W pozycjonowaniu globalnym będzie to kolejny kraj w którym mają podobnie, a pozycjonując stronę na Łódź (SEO Łódź) to może być kolejna kawiarnia na tej samej ulicy. W oby przypadkach należy przede wszystkim myśleć jak skutecznie pozycjonować stronę www, tak by przede wszystkim nie przegrać tej walki. Czemu to jest fundament pozycjonowania stron internetowych? Dlaczego pozycjonowanie w Łodzi może mieć taki wpływ? Bo nasi bezpośredni konkurenci będą z dużym prawdopodobieństwem używać podobnych taktyk i zestawień słów kluczowych. Jeśli przegrywamy wojnę marketingowo lub pozycjonowania stron SEO na tym etapie długotrwałego procesu budowania, to poprawiamy fundamenty pozycjonowania strony w Google na tym poziomie, zanim uderzamy „piętro” czy poziom wyżej. Przez pominięcie tej zasady wielu domorosłych ekspertów mija się niestety ze skutecznym SEO, stawiając na większy cel Google pozycjonowania strony, jaki będą jedynie podziwiać z daleka.

Myśleć lokalnie (raz jeszcze)

Niedługo wyjdzie na to, że Internet można sprowadzić do jednego podwórka, pozycjonowania SEO w Warszawie¸ czy innym Lublinie. I nie jest to zły wniosek. Optymalizując przykładowo procesy symulacyjne materiałów w inżynierii rozbijamy przypadek na nieskończoną ilość małych obszarów i podobnie jest w optymalizacji procesów ludzkich, jakim jest pozycjonowanie stron w Google. Chodzi tu nie tylko o pozycjonowanie strony Google oparte na algorytmach tej wyszukiwarki, ale skuteczne pozycjonowanie w Warszawie jako takie. To lokalny ruch daje nam rozpęd. I ten lokalny rozpęd możemy stracić. Ruch SEO jaki sobie zagwarantujemy trzeba przez następne miesiące pieczołowicie pielęgnować, a ruch lokalny monitorować (Google Warszawa). Nie ma nic dziwnego w pozycjonowaniu wycenionym wyżej ze względu na miesiące wsparcia po osiągnieciu celów zakładanych dla naszego pozycjonowania serwisu. Skuteczne pozycjonowanie na Warszawę pchnie nas globalnie, albo zagwarantuje samo pozycjonowanie stron w Warszawie co może być kluczowe. Tak czy siak przy pozycjonowaniu stron polecam zawsze myśleć lokalnie, nawet jeśli ostatecznym pozycjonowaniem Google celujemy i w cały świat. Inwestycja w solidne fundamenty jest najmniej ryzykownym podejściem od szczegółu do ogółu, którego każdy punt generuje kumulujący się zysk niczym kula śnieżna, ale też przede wszystkim nie rozpada się przy błędnej decyzji w procesie, jak może się stać stosując podejście od ogółu.